vineri, ianuarie 1

Una bucata zi de 2010


Fie de ziua mea, fie la inceputul unui nou an, intrebarea generala care mi se tot pune este: "cum te simti in noul an?"

Nu ma simt in nici un fel. Daca mi-ar fi cazut acoperisul casei in cap, daca as fi alunecat pe gheata si as fi simtit netezimea asfaltului gaurit... daca as fi auzit-o pe mama in spatele meu: "iar nu ai mancat azi!", atunci poate ca mi-as fi putut da cu parerea despre cum ma simt.

Si uite asa, iarasi la un inceput de an, in care ma simt la fel ca acum o zi... si maine probabil ca variatiile vor fi la fel de mici. Caci schimbarea niciodata nu inseamna preschimbare, n-are de-a face cu clipa sau cu secundele de dupa 12 noaptea.

Asa ca ma astept la urcari line si coborari abrupte, caci cam asa e cursul firesc al vietii si de ce nu, si cel care de cele mai multe ori aduce si beneficii multiple.

Sa aveti parte de schimbari in viata voastra... de toate tipurile: de la mici, la mari, simple sau complexe, alb-negru sau colorate. Important este sa va bucurati de ele, daca nu atunci... peste timp cand veti rade ca niste copii de ceea ce odata v-a facut sa plangeti... poate!

Un an plin... cu de toate!

3 comentarii: