vineri, ianuarie 22

Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii!

Cunosti zicala... ma indoiesc sa nu!

Am interpretat in multe feluri spusa, dar diferit intotdeauna de acum. De multe ori, altii erau "sfintii" ce impovarau parcursul meu. Ceilalti impiedicau prin acte inutile, demersuri puerile ceea ce se dorea a fi o tinta. Si mai impiedicata ori mai enervata, cu limba de un cot, puneam piciorul la sfarsit.

Cine sunt eu? Cea care zice despre altii ca sunt "sfintii" ce judeca in lipsa de activitate. Sunt cea care se opune vehement verdictelor in lipsa probei... cea care se abtine de la judecata... cea care tine-n brate pe nefericitii vietii cerandu-le atat cat pot sa duca... cea care se comporta fara partinire cu cei saraci sau instariti. Eu sunt de partea celor asupriti si limitati perceptiei neastearsa-a lumii. Ah, ce gresiti sunt cei ce taia panglica 'nainte de a face funda.

Si... pleosc! Cu bata-n balta! Cu toata detasarea de judecata lumii, in aseara asta, m-am simtit eu "sfanta". Si ce-am blamat la altii, facut-am cu atata usurinta. Am judecat si nu oricum, ci stramb. Pripit... iresponsabil si pe fond de stare. Si cine crezi c-avea mai mult de spus legat de concluzionarea prematura? Moi, bien sur! Tot celalalt gresise!

Greseala e din doua parti, se intelege! Comunicarea e din doi. Dar partea mea e-a mea. Iar vina mea e tot a mea. Si am tacut cand mi-am descoperit lentilele-aburite. Ce mai era sa fac?! Am regretat si am cerut iertare.

Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii! De fapt, pana la Dumnezeu, te mananc eu... sau tu... sau oricare dintre noi poate musca din altul. Prin siguranta personala ca eu nu judec, eu nu gresesc, eu nu fac... ca altii!

Imi pare rau. Plec capul ispasita. In seara asta "sfanta" am fost eu ... maine tu poate... ori cine stie...

Dar vorba e adevarata ("Pana la Dumnezeu te mananca sfintii")... de-o incep cu mine, cu tine... sau cu fiecare!

Dar n-as pleca 'nainte de a face o recomandare:

"Why" - Michael Card

Why did it have to be a friend
Who chose to betray the Lord
Why did he use a kiss to show them
That's not what a kiss is for
Only a friend can betray a friend
A stranger has nothing to gain
And only a friend comes close enough
To ever cause so much pain

And why did there have to be thorny
Crown pressed upon His head
It should have been the royal one
Made of jewels and gold instead
It had to be a crown of thorns
Because in this life that we live
For all who seek to love
A thorn is all the world has to give
And why did it have to be
A heavy cross He was made to bare
And why did they nail His feet and hands
His love would have held Him there
It was a cross fror on a cross
A thief was supposed to pay
And Jesus has come into the world
To steal every heart away
Yes, Jesus had come into the world
To steal every heart away.

http://www.youtube.com/watch?v=3T74qnBqip8&feature=related


                                                 

2 comentarii:

  1. "Only a friend can betray a friend
    A stranger has nothing to gain
    And only a friend comes close enough
    To ever cause so much pain"

    Versurile astea sunt... Am ramas fara cuvinte!
    Foarte frumoasa piesa.
    Iar stilul tau de a scrie e, dupa cum bine nu stii, original. Nu ma surprinzi, dar e mai mult decat m-am asteptat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sentimentele scapa de masura obiectivitatii, e clar. Dar iti multumesc, ma bucura feedbackul oamenilor apropiati :)

    RăspundețiȘtergere