marți, iunie 29

Covrig!

- Cioc-cioc! Covrigi proaspeti, doresti?

Cine tot bate si pace nu-mi da? Covrigi la ora asta? Na bine, fie. Un covrig, te rog. Sau mai degraba bucatele. Dar iei si tu si eu, sa-l impartim, sa-l terminam curand. O data mie, alta data tie... o data tie, apoi mie... intre inghitituri mai povestim din cate ne-au trecut prin suflet sau prin viata... Descopar ca nu-ti fu usor pe cale, c-ai strabatut pe timp de noapte drumuri printre salcii impletite si ai dorit si ai sperat... si greu ti-a fost. Dar nu trisa! Acum e-nghititura ta. Zici ca-i a mea? No, nu e bine. Ma iei la pacalit. Sau eu... nu mai cunosc de rand a fost sau a venit. Ne-am incurcat in cine-a fost si este...

Tu esti mai intelept, ia de-asta data tu, chiar de s-ar zice ca e randul meu intai. Si pari sa te-nvoiesti, desi zambesti strengar. Si bucatica ti-o intind si-n loc sa-nghiti, ma pacalesti cu drag. Ma fastacesc, ma departez si incurcata te intreb: covrig?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu