marți, martie 2

Ghiocel cu capul mare!

Sa doresc si eu noua, oamenilor de lut, la inceput de mugur de floare... dar ce? Ca toate dorintele si urarile au fost aruncate in aer, in soare... pe toate le stim, de toate ne-am plictisit. Cu totii... sau pe rand! Asa ca las deoparte la multi ani ca o sa aveti si daca as vrea eu mai putini :D... sanatate, ca mi-o mancati pe-a mea... bucurii, dar iarasi va luati lumea-n cap... si uite asa ma trezesc la fundul sacului si va scot din el un simplu ghiocel!

Acum e cam sifonat, l-am pus la presat. E cam varza saracul! Dar cand l-am primit, n-am putut sa nu sporovaiesc jumatate de ora ca e cel mai parfumat ghiocel pe care l-am primit. Si cel mai frumos... si cel mai.... ghiocel. De fapt, cred ca a fost prima data cand am primit doar un ghiocel. Ce mare treaba!

Mda, banalul ghiocel. Nu l-am privit niciodata ca special, caci alta floare a mugurelui-rasare parea mai pofticioasa pentru mine. Dar uite cum ma prinde primavara fara sa aleg. Nu c-ar fi prea greu, nu degeaba mi-o fi preferata.

Dar eram la urari, multumiri.. de-alea! ... mda, m-am pierdut. Am primit lucruri simple, banale... ghiocelul asta cu capul mare si scapat in parfum... Multumesc! :)

O zambila batuta care incepe sa paleasca, deci astept alta... Multumesc! :)

Martisoare ca toate altele de la oameni ca nimeni altii... Multumesc! :)

Mi-as dori pentru voi sa imbratisati lucrurile simple, framatarile de viata ascunse in ramurile primaverii... si sa va bucurati pentru sufletul celui ce va poarta.

Sa fiti colorati in trairi, zambareti in purtare, infloritori in daruire si incantati in dorinta! O primavara speciala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu