luni, februarie 22

Cautare


Uneori caut! Si mi se pare ca totul e controlabil. Ca stiu cand sa deschid ochii, cand sa-mi intind bratele, cand sa pasesc spre departe, cand sa simt, cand sa ma opresc... incremenita! Ca apoi sa clipesc si sa o iau de la capat...

Alteori aleg sa nu caut! Aleg sa ma inchid in globul meu, acolo unde invat sa cunosc fiecare coltisor, cu teama... acolo unde sunt visurile si temerile, unde e intuneric si praf sau unde e partea din mine cu soare si zambet netagaduit de ce-i pe-afara.

Acum... aleg sa tac! Caci am invatat ca uneori cautarea se opreste la ceas de innoptare, chiar daca incetarea ei poate rani crunt...

Pe dimineata... cand cine stie ce va crede timpul?!





2 comentarii:

  1. Cum afli cand e timpul sa cauti, care este momentul potrivit sa te opresti din cautare, si cand este noaptea potrivita pentru tacere?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut inima sa bata inima mai tare.

    RăspundețiȘtergere